Då har den här härliga resan nått sitt slut, och vi har bara ett par timmar kvar tills taxin kommer och hämtar oss. Många härliga upplevelser har vi med oss i bagaget hem, och det är ju alltid vemodigt att lämna en så efterlängtad resa och innehållsrik semester bakom sig. Dagen har vi tillbringat dels packandes här på rummet, och dels nere på stranden och och i havet såklart. 


Vi hade inte så mycket här i kylskåpet, så vi gick ned på lokala restaurangen och käkade frukost i morse.


Sen har vi vandrat runt som två zombies och packat lite, gått ner och badat lite, ätit lunch, badad lite mer...

Så här fint har vi bott under vår vistelse här i pappas och Nettans lägenhet. 


Stort öppet kök och vardagsrum


Varsitt duschrum 



Vardagsrum med fin utsikt


Varsitt sovrum, med AC och fantastisk utsikt att vakna till



Alla rum har skjutdörrar ut till den stora balkongen.


Nu måste vi packa och fixa det sista innan avfärd. Tack alla ni som följt min blogg under vår resa! Jag har aldrig bloggat förr, med kände att det kunde vara kul att göra en reseblogg för alla som var intresserade. På återseende! 😎






3 kommentarer

Karin Jansson

16 Feb 2014 11:56

Tack Danne! Jag har läst vartenda ord. Det har varit kul att följa er. Du skriver bra! Hoppas dina förväntningar blev infriade
Välkommen hem till ett ruggit Sverige.

Svar: Kul att det uppskattas 😊
Danne

Eleonora

16 Feb 2014 12:11

Ni verkar haft en riktigt härlig resa med många upplevelser , roligt att läsa. Jag har aldrig varit vid Rayong men efter att ha läst din rese blogg är jag sugen på den delen oxå. Otroligt fin lägenhet :)) hyr d ut?? Ha det så gott :) nu längtar jag ännu till min egen resa :) Mvh Eleonora

Svar: Tack vad kul att bloggen uppskattas! Osäkert om farsan hyr ut, men ställ frågan om det blir aktuellt.
Danne

Lars-Göran Jansson

16 Feb 2014 15:06

Vi är så glada att ni haft det bra och att ni gillar stället och lägenheten.
Det var ju en av anledningarna att vi skaffade den, att Du och Anna skall använda den och vara där.
Verkar som om både du och Anna kommer tillbaka och ni är så välkomna.
Pappa och Nettan

Svar: Tackar, det är ett riktigt kanonställe. Lugnt och härligt, men ändå nära till lite puls om man känner för det. (Från baksätet i taxin i 140 knyck)
Danne

Kommentera

Publiceras ej